Міністерством юстиції України внесено зміни до Порядку подання та обігу електронних документів держреєстратору.
Тепер заповнення реєстраційних карток та подання електронних документів можливо здійснювати через реєстраційний портал.
Зміни прийняті в комплексі з Постановою Кабміну про запровадження Єдиного державного порталу з надання адміністративних послуг, яким передбачається створення єдиного порталу з можливістю подачі заяви, оплати і отримання результату розгляду заяви в електронній формі.
Для проведення реєстраційних дій разом з реєстраційною карткою через реєстраційний портал подаються документи, передбачені Законом «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців».
Після подання електронних документів блокується можливість їх редагування.
Установчі документи з відміткою про проведення держреєстрації на паперовому носії передаються заявнику протягом 3-х робочих днів з дня отримання такої заяви.