Реєстрація ТОВ 700 грн.

Консультації. Документи. 7 днів.
Детальніше...

Реєстрація СПД (ФОП) 400 грн.

З урахуванням реєстраційних платежів.
Детальніше...

Фірми з ПДВ. 3000 грн.

Чисті. Без діяльності.
Детальніше...

Вже третій тиждень діють видозмінені правила у сфері державної реєстрації підприємств, зокрема проведення корпоративних змін.

За цей час була напрацьована деяка практика щодо здійснення реєстраційних дій. Багато ж положень до цих пір потребують роз’яснення від уповноважених органів.

Щодо оформлення акту прийому-передачі частки на нотаріальному бланку ми вже писали раніше. В даному матеріалі розглянемо також інші нововведення.

Оформлення протоколу (рішення). Для реєстрації будь-яких змін про юридичну особу (окрім бенефіціарів, телефону та адреси) потрібно подати відповідний протокол загальних зборів або рішення єдиного учасника, як і раніше. Однак тепер цей документ повинен бути викладений на нотаріальному бланку.

Представництво. Подавати документи від імені юридичної особи для проведення реєстраційних дій має право безпосередньо керівник або уповноважена особа. Повноваження такої особи зазвичай підтверджуються довіреністю, виданою від імені юридичної особи, яка підписана керівником. Раніше це була проста письмова довіреність з підписом та печаткою. Відтепер така довіреність повинна бути нотаріально посвідченою.

Таким чином, це потягне додаткові затрати при проведенні реєстраційних дій на оформлення такої довіреності. Або ж керівник буде самостійно подавати документи.

Зміна учасників. При зміні складу учасників товариства вважається, що заявником виступає не сама юридична особа, а учасник, що відчужив або набув частку. Зважаючи на підписання нотаріального документу (акту прийому-передачі) при подачі документів представником вимагалась довіреність лише від одного з учасників (або того, хто відчужив частку, або того, хто її набув).

Після внесення змін у відповідні норми закону виявилась деяка неточність – зважаючи на орфографічну особливість конструкції відповідної норми права деякі державні реєстратори вимагають довіреності від усіх учасників, хто вибув або вступив до товариства. Або ж потрібна їх особиста присутність. При цьому іншим реєстраторам, як і раніше достатньо присутності або довіреності тільки одного з учасників.

Роз’яснень з цього питання поки що немає, а тому при підготовці документів, радимо попередньо уточнити ці деталі у відповідного державного реєстратора.

Як висновок, можемо зазначити, що реєстраційна процедура суттєво ускладнилась та здорожчала. При підготовці окремих змін потрібно враховувати, що необхідно змінити в товаристві іще, та проводити всі зміни в комплексі.

При зверненні до нас, просимо враховувати, що у зв’язку з ускладненнями та неточностями в законі, ми не готуємо документів для самостійної реєстрації змін, так само і не приймаємо підготовлені клієнтом документи. Наша компанія повністю виконує всі процедури: узгодження, підготовку документів, супровід у нотаріуса та державну реєстрацію змін.

БІЗНЕС РЕЄСТРАТОР від ЮК «Санкам»
просп. Голосіївський (40-річчя Жовтня), 93, офіс 752,
03127, Київ
Телефон: +380 44 232-87-15,
Факс: +380 44 450−98−12,
E-mail: corporate@law-sankam.com.ua